ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 13:36
دیگ طاقت ندارم
دیگ امونم رو بریده دلتنگییی
خدایا من هرچقدر بد بنده توام چرا صدامو نمیشنوی چرا نمیبینی حالمو
خدایا دنیاتو بدون مادرم نمیخوااااااام
التماست میکنم خدا تمومش کن این درد رو ...
ما چیکار کرده بودیم ک قسمتون شده این همه درد
خدایا دنیات اصلااا جای قشنگی نیس ته بی عدالتی و نامردیه
دلم از خودت و بنده هات گرفته ...
اسفند لعنتی......ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 13:36